🔴خداحافظی با شعب بانکی کم کارکرد

🔴خداحافظی با شعب بانکی کم کارکرد

🏦در بیست سال گذشته تراکنش‌های انجام شده از طریق شعب فیزیکی به طرز چشمگیری کاهش یافته است در حالی که کانال‌های جایگزینی همچون اینترنت و موبایل ظهور یافته‌اند و یک تجربه‌ی multi channel (چند کاناله‌) 360 درجه را برای مشتری ایجاد کرده‌اند. شعب بانکی نیز به شدت از هزینه‌های عملیاتی و نگهداری بالایی برخوردارند و به همین خاطر شعب بانک به عنوان پرهزینه ترین کانال ارائه خدمات بانک شناخته می شوند که باید با دگرگونی و یا حذف شعب، نرخ بهره‌وری خود را بالا ببرند.

🏦بر اساس آمار، میانگین هزینه برای هر تراکنش از سال 1992 به بعد بیشتر از دو برابر شده است و از 48 سنت به یک دلار و هشت سنت افزایش یافته است.همچنین میانگین حجم کاری پیشخوان‌های بانکی در ماه از سال 1992 به بعد تقریبا در حدود 42 درصد کاهش یافته است و از عدد 11700 تراکنش در ماه به تنها 6800 تراکنش در سال 2011 کاهش یافته است. حقوق و مزایای پرداختی به متصدیان نیز در طول 20 سال گذشته به طرز چشمگیری افزایش یافته است.

🏦در دنیایی که انتظارات مشتریان بسیار بالا رفته‌ و ماندگاری مشتریان بسیار پایین است، موسسات مالی باید چالش مدرنیزه شدن را با آغوش باز بپذیرند و یا طرد شدن را به جان بخرند. این به معنی دگرگونی شبکه شعب فیزیکی و تدوین یک نگاه جامع از استراتژی به روز و پی ریزی این مهم با استفاده از تکنولوژی است تا بتوان تجربه‌ی مشتری را به سطح بالاتری ارتقاء داد.

📎مطلب کامل
http://asrebank.ir/news/133216
لینک کانال👇👇
🔻 @economy7
🔺 @economy7