این رسانه ویژه انتشار نوشتههای محمد فاضلی است. ارتباط با مدیر کانال:
از ترس مرگ خودکشی نمیکنیم. (محمد فاضلی)
از ترس مرگ خودکشی نمیکنیم
(محمد فاضلی)
آخرین امید برخی رقبای حسن روحانی آن است که در دل طرفداران روحانی این هراس را ایجاد کنند که از صندوقها، رأی واقعی بیرون نمیآید. آنها نشان دادهاند که برای شکست دادن روحانی از هر اصل اخلاقی گذر میکنند، و ابایی ندارند از اینکه القا نمایند امانتداری در صندوقهای رأی رعایت نخواهد شد. آنها میخواهند «حمله هراس» تولید کنند. وقتی طرفداران روحانی از ترس آنکه رأیشان خوانده نشود، رأی ندهند، بدیهی است که از صندوق، نام کاندیدای رقیب بیرون خواهد آمد. این را میگویند «خودکشی از ترس مرگ». من اما معتقدم صندوقها امانتدار هستند و توجه داشته باشید:
🔹 رهبر انقلاب، بالاترین مقام جمهوری اسلامی ایران، از نوروز 96 تاکنون بارها تأکید کرده که اجازه نخواهد داد در رأی مردم خیانت شود. ایشان بار دیگر دیروز تأکید کردند که همه نهادهای امنیتی و مسئول انتخابات در هماهنگی کامل کار میکنند و نگهبان رأی مردم هستند.
🔹 وزارت کشور، وزارت اطلاعات و دستگاههای برگزارکننده انتخابات تحت کنترل دولت حسن روحانی است و رقبای وی نیز با حواس جمع همه حرکات را زیر نظر دارند. وقتی قدرت یکدست نیست، شفافیت بالا میرود و احتمال خطا بسیار کاهش مییابد.
🔹 مشارکت بالا که نظرسنجیها نشان میدهند حداقل 70 درصد خواهد بود و تا 80 درصد نیز افزایش خواهد یافت، تضمین امکانناپذیری عدم امانتداری در انتخابات است.
✍️ امیدوارانه و بدون تردید درباره اثرگذاری آراء خود راهی صندوقهای رأی شویم، به حسن روحانی رأی دهیم، و در کمال آرامش به قانون پایبند باشیم. ما با متانت و ادب، تاریخ را تغییر میدهیم. ما نه فقط از ترس مرگ خودکشی نمیکنیم، بلکه به امید سرزندگی بیشتر، فقط و فقط با برگههای رأی شادی را به ارمغان خواهیم آورد.
(اگر متن را میپسندید، برای دیگران هم ارسال کنید.) @fazeli_mohammad