این رسانه ویژه انتشار نوشتههای محمد فاضلی است. ارتباط با مدیر کانال:
«ما» بودن برای شما سرمایهای شده است. این روزها آدمهای زیادی را دیدم که دلنگرانتان بودند
«ما» بودن برای شما سرمایهای شده است. این روزها آدمهای زیادی را دیدم که دلنگرانتان بودند. از «ما» شدن شما از یادشان رانده بود که شما نیز زمانی میراندید. گذشتهتان، آن موقع که از «ما» نبودید، برای تاریخ و برای قضاوت آیندگان، اما امروز سرمایهتان افزونتر از دیروز است. «ما» کسانی هستیم که از هر فرصتی برای بهبود حال وطن بهره میبریم. شما از «ما»یید از همانها که درد وطنخواهیشان علاج ندارد. اما شاید امروز سرمایه شما، بیشتر از سرمایه همه تاریخ «ما» باشد.
گفتهاند بیانیه میدهید، و حس غریبی به من نشان میدهد که چه خواهید نوشت، آخر میدانید این «ما» بودنمان احساس مشترکی مهیا ساخته است. از امید خواهید گفت، و البته منتقدانه بر کاستیهای تأکید میکنید، کاری که در مراسم پایان کار ستادهای خود انجام دادید، و البته بدون آنکه سرمایهتان را به آتش بکشید. اگر جای شما بودم مینوشتم: ای همه مردمان سرزمینم که بسیار برای شما مبارزه کردهام، غصه خوردهام، و کار کردهام، و به گمان بسیاری راههایی به خطا رفتهام که به یقین درست میگویند؛ آمده بودم تا درسی را که از گذشته آموختهام، و تغییری را که به هزینه گذران سالهای عمر در خود تحقق یافته میبینم، سرمایهای برای بهبود وضع وطن سازم. گروهی نخواستند. امروز شهادت میدهم که بسیاری را به خطا راندهایم، و هم از همینروست که در کار خویش ماندهایم. دایره عاقلان را به غایت تنگ ساختهاند و عقل را به عزلت و انزوا کشانده و تاراندهاند. اما اکنون میان شمایم، و در دنیایی که هرگز سلوکش به سکون نمیگراید، روزنه امید هرگز بسته نمیشود. آرام و باوقار، راه دیگری میجوییم. آبگونه، میان صخرهها راهی خواهیم جست، که این سرشت «ما»ست.
—------------------------------
https://telegram.me/fazeli_mohammad