تکنیکال خیلی زیباست، خیلی خیلی فراتر از اینکه چقدر تو بورس کارایی داره، زیباست، نمی‌دونم شاید به خاطر اینکه عین زندگی است، زندگی ه

تکنیکال خیلی زیباست ، خیلی خیلی فراتر از اینکه چقدر تو بورس کارایی داره ، زیباست ، نمی دونم شاید به خاطر اینکه عین زندگی است  ، زندگی هم پر است از حرکات سینوسی ، پر است از موج سه ، موج دو ، پولبک ، کف ، سقف ، روند نزولی ، روند صعودی ، حالا یکی تو مسائل مالی بالا پایین می شه ، یکی تو مسائل روحی ، روانی ، عشقی ، عاطفی ... مهم اینه که هر کسی یه جاهایی بالا پایین میشه تو زندگی ...نشه که اسمش زندگی نیست ، ... قشنگ ترینش اما ، این "نقاط جا مانده"  است ، اصلا یه حالی میشه آدم وقتی این کلمه "نقاط جا مانده " رو می شنوه ، "نقاط جا مانده " تو نمودار شاخص و خودرو یه طرف ، "نقاط جا مانده" در زندگی یک طرف  ، تو چهل سالگی وقتی برمی گردی مرور می کنی ، می بینی زندگی ات پر از نقاط جامانده ای است که حاضری میلیارد ها بدی و برگردی به اون جامانده ...

جواب تندی که به پدر دادی ، دلی که از مادری شکستی ، دوستت دارمی که نگفتی ، بوسه ای که نکردی ، غرورت که نشکستی ، رویی که توش وایستادی ، بزنگاهی که ترسیدی ، گریه ای که نکردی ، دادی که نکشیدی ... جامانده های دردناکی است که اسمش…" نوستالوژی" است .

@mortezaebad