بر اساس این تحلیل می‌توان گفت ورود به سهم‌های بزرگ همچنان پرریسک بوده و هماهنطور که در فایلهای صوتی عرض کردم، همچنان سهامداری با ت

بر اساس این تحلیل می توان گفت ورود به سهم های بزرگ همچنان پرریسک بوده و هماهنطور که در فایلهای صوتی عرض کردم، همچنان سهامداری با تک سهم ها گزینه ی بهتری بنظر می رسد.
بنظر می رسد روزهای آتی،فعلا بیشتر متعلق به نوسانگیران خواهد بود تا انشالله با افزایش حجم معاملاتی و خروج از رگرسیون نزولی، انتظار آغاز برگشت شاخص را داشته باشیم.
ضمن تقدیم احترام
شهاب موسوی
—----------------------
@shahab_bourse