سلام. نگران نباشید عزیزان، بازار بالا و پایین زیاد داره، این ذات بازاره

سلام
عصر روز شنبه غم انگیزتون بخیر، بازار در شروع هفته همه مارو ناراحت کرد، واقعیت اینجاست که در واقع باید صبر کرد، چون به قول دوستمون، برگشت نشانه می خواد، ریزش هم دلیل، تا این لحظه هیچ کدام وجود ندارد، حتی بازار خودش به کار خودش هم اطمینان ندارد، حجم و ارزش معاملات گویای این مطلب هستند، دوستان عزیزم ناراحت کننده است، اما بهترین راه بطور کلی در این شرایط صبر کردن است، مگر در مواقعی که سهم یا نمودار خاصی حد زیانتون رو فعال کرده باشه، اما بطور نسخه ای جز صبر کردن نمیشه پیچید برای این روزها
نگران نباشید عزیزان، بازار بالا و پایین زیاد داره، این ذات بازاره