این کانال تلاشی ست در جهت اینکه همه ما بتوانیم با رعایت و یادگیری نکاتی ساده، سرمایه گذاری بهتر و پربازده تر داشته باشیم. www.shahabmousavi.com ارتباط با من: @shahabmousavii لینک عضویت: @investing_art
[Forwarded from گنگ خواب دیده]
[Forwarded from گنگ خواب ديده]
مسلمه که این بازار از یه جایی برمیگرده ، ولی هیچ وقت و هیچ زمان از جایی که گفتن برنگشته ، از زمانی هم که گفتن برنگشته ، دادن تایم زمانی غلطه ، اینکه بگیم بازار از اول مهر برمیگرده رو قبول ندارم ، مثال بزنید که یه بار گفته ایم بازار از اول فلان ماه برمی گرده و برگشته !!؟؟ ، همانطوری که در ریزش ها هم همین هست !!؟؟ باید صبوری کرد و تماشا ، تا علایم نمایان بشه ، ما زورمان به بازار نمی رسه ، نمی تونیم روندش رو عوض کنیم ، وظیفه ما سازگاری است نه عناد!!
یه سری سوالها یا نظریه ها هم کلا جنبه شخصی داره ، الان یکی تو خصوصی میزنه آقای عباد به نظرت سه ماه دیگه خودرو چی میشه ، حمل و نقل چی میشه !! انتظار هم داره جواب بشنوه ، اونم ترجیحا جواب دلخواه ، جوابی که خوشحالش کنه ، احتمالا این سوال رو همزمان از ده نفر می پرسه ، و هر به هرکسی جوابش با تردید همراه هست یا میگه نمی دونم ، پیش خودش می گه بی سواد ، به اون کسی که با قدرت و اعتماد به نفس تارگت دقیق به ریال می ده بگه باسواد!!! والله بالله نظر دادن یه سری داده یه سری نشانه می خواد ، الان تو این بازار حتی نمی شه برا فردا نظر داد ، همین الان معدنی ها و رویی ها صفن ، کسی حاضره برا مثبت دوشنبه شون شرط بندی کنه ؟؟؟ این واقعیت بازار ماست !!!
ضمنا اگر هم قرار بر سوال هست ، اول باید سوال کنیم و به جمع بندی برسیم ، بعد خرید بزنیم ، نه اینکه اول بخریم ، بعد بگم من فلان سهم خریدم ، نظرتون چیه ؟ خب خریدی دیگه ، قطعا تو اطلاعاتت بیشتر از من نوعی بوده که خریدی!! برا چی می پرسی ؟ اول می کِشید ، بعد می شمارید !!!!