این کانال تلاشی ست در جهت اینکه همه ما بتوانیم با رعایت و یادگیری نکاتی ساده، سرمایه گذاری بهتر و پربازده تر داشته باشیم. www.shahabmousavi.com ارتباط با من: @shahabmousavii لینک عضویت: @investing_art
من میگم ما اگر افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی رو باب کردیم - صرف نظر از عاقلانه و مفید بودن یا نبودنش - نباید وسط مسابقه اسب
من مي گم ما اگر افزايش سرمايه از محل تجديد ارزيابي رو باب كرديم - صرف نظر از عاقلانه و مفيد بودن يا نبودنش - نبايد وسط مسابقه اسب هامون رو عوض كنيم.
اگر يه شركت حسابرس قانونيش معتقده اون شركت مي تونه ١٢٠٠ درصد افزايش سرمايه از محل تجديد ارزيابي بده، و سهامدار عمده اش و مديريتش قول ميده كه شركت رو به سود آوري برسونه، ما نبايد خودمون رو تبديل به آدم بده ي داستان كنيم.
تاكيد مي كنم من اصلا از اين بازي ها سر در نمي آرم ولي مگه سر سهام گروه سايپا نگفتيم چون كارشناس رسمي دادگستري اينطوري ارزيابي كرده پس حرفش مستنده و مجوز داديم؟ و سايپا رو گذاشتيم افزايش سرمايه بده و بعدش سيصد و خورده اي معامله بشه و رنا رو گذاشتيم پونصد و خورده اي معامله بشه؟ خب الان چي شده كه مرجع تصميم گيري عوض شده؟
من نه سايپا داشتم نه رنا و حالا نه شپلي ولي فكر مي كنم اونهايي كه اعتراض به عدم ثبات رويه مي كنند اعتراض شون به جاست.
تاكيد مي كنم اصلا كاري به اصل داستان كه افزايش سرمايه از محل تجديد ارزيابي خوبه يا بده ندارم. صرفا در مورد ثبات رويه و برخورد يكسان بين شركت ها صحبت مي كنم.
@kamyariiii