هر اعتراضی به رویه‌های غلط و تبعیض‌های موجود قابل تقدیر هست، هر اقدامی که باعث شه بازار ولو یه چیکه شفاف‌تر بشه، اقدامی درسته، همه

هر اعتراضی به رویه های غلط و تبعیض های موجود قابل تقدیر هست ، هر اقدامی که باعث شه بازار ولو یه چیکه شفاف تر بشه ، اقدامی درسته ، همه ما تو یه کشتی هستیم الان که تبعیضی در قانون برای سهامدارن شپلی اتفاق افتاده ، دلیلی نداره اگه منِ نوعی شپلی ندارم بی تفاوت باشم یا خوشحال ، همچنانکه این برا بقیه سهم ها هم صادقه ، ایشالا شپلی داران و دوستانی که دنبال گرفتن پاسخ ابهام موجود هستن موفق باشن .

@mortezaebad