جناب موسوی با توجه به افت‌های اخیر و همچنین رسیدن بسیار ی از قیمت‌ها به دی ماه و نبود دلیل خاص برای افت‌های زیاد بیشتر

جناب موسوی با توجه به افت های اخیر و همچنین رسیدن بسیار ی از قیمت ها به دی ماه و نبود دلیل خاص برای افت های زیاد بیشتر
شاید به قول شما برای ورود هنوز زود باشد اما دلیل افت های به قول شما پر قدرت و یا پر ریسک بازار هم وجود ندارد
حداقل اشاره ای هم داشته باشید دوستانی که سهامدار هستند شاید توجیهی برای فروش در قیمت های فعلی نباشد
مثلا لیدر بازار که خودرو می باشد احتمال از دست رفتن کف 320 بسیار ضعیف
حدود هشتصد میلیون حق تقدم استفاده نشده رو حقوقی ها رو همین قیمت خریده اند و....