دوستان زیادی از بازار شنبه و یکشنبه و تجربه منفی این روزها در هفته‌های گذشته سوال میکنند و کمی احتیاط دارند در خرید‌ها

دوستان زیادی از بازار شنبه و یکشنبه و تجربه منفی این روزها در هفته های گذشته سوال میکنند و کمی احتیاط دارند در خرید ها
بنظر بنده اصولا خرید در مثبت جایز نیست مگر خبر خاصی در سهم باشد و در مورد کلیت بازار اگر بازار طی 10 روز اینده در منفی و مثبت حجم و ارزش قابل قبولی به ثبت برساند مثلا ارزش معاملات روزانه بدون بلوک حدود400 میلیارد تومان باشد میتوان به عنوان کف بازار در نظر گرفت