این کانال تلاشی ست در جهت اینکه همه ما بتوانیم با رعایت و یادگیری نکاتی ساده، سرمایه گذاری بهتر و پربازده تر داشته باشیم. www.shahabmousavi.com ارتباط با من: @shahabmousavii لینک عضویت: @investing_art
دوستان زیادی از بازار شنبه و یکشنبه و تجربه منفی این روزها در هفتههای گذشته سوال میکنند و کمی احتیاط دارند در خریدها
دوستان زیادی از بازار شنبه و یکشنبه و تجربه منفی این روزها در هفته های گذشته سوال میکنند و کمی احتیاط دارند در خرید ها
بنظر بنده اصولا خرید در مثبت جایز نیست مگر خبر خاصی در سهم باشد و در مورد کلیت بازار اگر بازار طی 10 روز اینده در منفی و مثبت حجم و ارزش قابل قبولی به ثبت برساند مثلا ارزش معاملات روزانه بدون بلوک حدود400 میلیارد تومان باشد میتوان به عنوان کف بازار در نظر گرفت