🔹آلمان، بریتانیا و فرانسه خواهان معافیت از تحریم‌های آمریکا علیه ایران شدند

🔹آلمان، بریتانیا و فرانسه خواهان معافیت از تحریم‌های آمریکا علیه ایران شدند

🔺اتحادیه اروپا و دولت‌های آلمان، بریتانیا و فرانسه این درخواست را در نامه‌ای به تاریخ ۴ ژوئن خطاب به استیو منوچین، وزیر دارایی، و مایک پومپئو، وزیر خارجه آمریکا مطرح کرده‌اند. متن این نامه امروز (دو روز پس از تاریخ نامه) منتشر شده است.

🔺اروپایی‌ها در این نامه خطاب به مقام‌های آمریکایی نوشته‌اند: "ما به عنوان متحدان آمریکا انتظار داریم که ایالات متحده از اقدامی که امنیت اروپا را به خطر می‌اندازد خودداری کند."

ژئوپولیتیک ایرانی
@irgeopolitics