☢️ کره شمالی تأسیسات آزمایش هسته‌ای خود را از بین می‌برد

☢️ کره شمالی تأسیسات آزمایش هسته‌ای خود را از بین می‌برد

🔸خبرگزاری رویترز روز شنبه به نقل از خبرگزاری رسمی دولتی کره شمالی گزارش داد که در جریان از بین بردم تاسیسات هسته‌ای، همه تونل‌های این تاسیسات منهدم خواهد شد و ورودی‌های آن نیز مسدود می‌شود.
🔹این گزارش می‌گوید: «سازمان سلاح هسته‌ای و دیگر سازمان‌های مربوطه اقدامات فنی لازم را برای از بین بردن تأسیسات آزمایش هسته‌ای جمهوری دموکراتیک خلق کره شمالی در راستای شفاف‌سازی و اطمینان‌بخشی نسبت به عدم تکرار آزمایش هسته‌ای انجام می‌دهند.»
🔸تصمیم پیونگ‌یانگ چند روز پس از آن اعلام شد که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا خبر داد وی روز ۱۲ ژوئن، برابر با ۲۲ خردادماه، با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در سنگاپور دیدار خواهد کرد.

ژئوپولیتیک ایرانی
@irgeopolitics