🔹 مقام اسبق وزارت دارایی آلمان در گفت‌وگو با تسنیم: اروپا در مناقشات تجاری با ترامپ چیزهای بیشتری برای از دست دادن دارد

🔹 مقام اسبق وزارت دارایی آلمان در گفت‌وگو با تسنیم: اروپا در مناقشات تجاری با ترامپ چیزهای بیشتری برای از دست دادن دارد
🔸معاون وزیر دارایی اسبق آلمان تاکید کرد، اروپا باید در مناقشات تجاری با ترامپ محتاط باشد چرا که خیلی بیشتر از وی و آمریکا چیزهایی برای از دست دادن داشته و آسیب می‌بیند.

ژئوپولیتیک ایرانی
@irgeopolitics