چند سوال:..۱- استقرار جنگنده‌های روسی در ایران چه تبعاتی برای ایران در پی دارد؟..۲- چرا جنگنده‌های روسی در این بازه زمانی، ایران ر

چند سوال:

۱- استقرار جنگنده های روسی در ایران چه تبعاتی برای ایران در پی دارد؟

۲- چرا جنگنده های روسی در این بازه زمانی، ایران را برای استقرار انتخاب کرده اند؟

۳- آیا حضور جنگنده های روسی در ایران، گسترش صحنه نبرد به سمت مرزهای ایران را در پی نخواهد داشت؟

۴- آیا استفاده از حریم هوایی ایران و عراق، می تواند بر معادلات حلب تاثیرگذار باشد و یا منجربه پر رنگتر شدن حضور سایر بازیگران در منطقه خواهد شد؟


لطفا تحلیل های خود را برای ما ارسال نمایید

[email protected]

عضویت در کانال ژئوپولیتیک ایرانی
@irgeopolitics