پکن جای واشنگتن را در نهادهای بین‌المللی می‌گیرد. تغییر «ابرقدرت اول» جهان.. ژئوپولیتیک ایرانی ‌

پکن جای واشنگتن را در نهادهای بین‌المللی می‌گیرد
تغییر «ابرقدرت اول» جهان

ژئوپولیتیک ایرانی ‌
@irgeopolitics