انجمن پزشکی کوهستان ایران: حس یک تصویر - صعود برای مردن!.. برای مردن به کوه آمده‌ام. قله بهانه است

انجمن پزشکی کوهستان ایران: حس يك تصوير - صعود براي مردن!

برای مردن به کوه آمده‌ام
قله بهانه است
بارها آزموده‌ام
سال قبل باید میمردم
اما سایرین اجازه ندادند
صعود بهانه بود
اینبار نیز تلاشم در آستانه شکست بود
همنوردان اصرار داشتند تا در میانه راه بازگردم
اما امتناع نمودم و به راهم ادامه دادم
من برای مردن به کوه گام نهاده بودم
وسرانجام موفق شدم...

پي نوشت
بي ارتباط با مرگ كوهنورد تهراني در ...!
برداشت از وبلاگ کوه قاف