مرگ کوهنورد تهرانی در بارگاه سوم دماوند:

مرگ کوهنورد تهرانی در بارگاه سوم دماوند:
انجمن پزشکی کوهستان ایران: بنابر گزارش های رسیده یکی از کوهنوردان تهرانی بنام "محسن برزگر" 42 ساله که صبح امروز 8 بهمن ماه 94 اقدام به صعود قله دماوند نموده بود بدلیل هیپوترمی و تخلیه انرژی بعد از صعود قله در هنگام برگشت دچار کاهش علائم حیاتی شد و به کما رفت.
وی با کمک چند تن از کوهنوردان حاضر در منطقه به بارگاه سوم دماوند منتقل گردید ولی قبل از رسیدن به بارگاه دچار وقفه تنفسی گردید و جان خود را از دست داد.
وی توسط چند تن از کوهنوردان حاضر در بارگاه تحت احیای قلبی ریوی قرار گرفت و تلاش های لازم برای گرم کردن وی اقدام نمودند ولی تلاش های ایشان موثر واقع نشد و در ساعت 7.45 امروز جان خود را از دست داد.
روحش شاد
انجمن پزشکی کوهستان ایران