انجمن پزشکی کوهستان ایران: امروز صبح سمینار بازتوانی قلب در بیمارستان شهید رجایی تهران برگزار می‌شود

انجمن پزشکی کوهستان ایران: امروز صبح سمینار بازتوانی قلب در بیمارستان شهید رجایی تهران برگزار می شود. در این سمینار جناب آقای "نقی لو" فردی که پس از جراحی قلب 5 بار دماوند را صعود کرده اند بعنوان نمونه ای موفق از بازتوانی قلب سخنرانی دارند.
با آرزوی موفقیت و سلامتی برای ایشان.