دکتر حمید مساعدیان عضو اجرایی کمیته پزشکی فدراسیون اسکی شد:

دکتر حمید مساعدیان عضو اجرایی کمیته پزشکی فدراسیون اسکی شد:
انجمن پزشکی کوهستان ایران: به گزارش روابط عمومی فدراسیون اسکی، اعضای کمیته پزشکی فدراسیون اسکی، عصر روز گذشته (یکشنبه) با حضور در محل فدراسیون اسکی ضمن دیدار با ناصرطالبی در خصوص برنامه‎های آتی این کمیته به گفت‎وگو و تبادل نظر پرداختند.
در این نشست دکتر سیدعلیرضا بصام‎پور، ریاست کمیته پزشکی فدراسیون اسکی ضمن تشریح مهمترین‎ برنامه‎های آتی این کمیته، در خصوص اقدامات صورت گرفته طی مدت زمان آغاز به کار کمیته پزشکی فدراسیون اسکی، مواردی را مطرح کرد.
در جلسه امروز علاوه بر ناصرطالبی ریاست فدراسیون،حلیم بردی شرعی و علی خلیلی اعضای هیئت رئیسه، سیدحمید مهدوی سرپرست امور دبیری، پیمان جانی سرپرست نائب رئیسی و دکتر مساعدیان، سرکارخانم دکتر صفرچراتی، سرکارخانم دکتر فهیمی‎پور و سرکارخانم دکتر دادگستر اعضای کمیته پزشکی فدراسیون اسکی نیز حضور داشتند.
برداشت از سایت فدراسیون اسکی
http://iranmountainmedicine.blogfa.com/post-6320.aspx