شولتز: «با یه لشکر دلقک چطوری می‌خوایین جنگ رو از ما ببرین؟».. شماره ۱۷_ بیلی وایلدر

شولتز:«با یه لشکر دلقک چطوری می‌خوایین جنگ رو از ما ببرین؟»

دونبار:«امیدمون به اینه که شماها از خنده بمیرید»
@kharmagaas
بازداشتگاه شماره 17_ بیلی وایلدر