داستان کوتاه «ماهی خال خالی» رو خوندم

داستان کوتاه "ماهی خال خالی" رو خوندم. به نظر میرسه روایت از چند زاویه برای داستان در این اندازه کمی ناهماهنگ باشه و مخاطب رو می اندازه تو مخمصه...
با توجه به سبک روایت، بعید می دونم نمادشناسی پشت قصه وجود داشته باشه !
داستان روایتی آشفته و ناگیرا داشت. حداقل برای من.
این نوشته ها بیشتر از اینکه قصه باشند و پیرنگ و مضمون داشته باشند خاطره گویی ها و انشاهای مبهمی هستند که ممکنه برای مخاطبی زیبا و گیرا باشه و برای مخاطب دیگه ناگیرا. که البته من از دومی هستم!
ممنون از نویسنده و مدیر گروه 🌻