اینکه رضا رویگری در این برنامه زنده از واژه بیلاخ به جای لایک استفاده می‌کند ما را می‌خنداند یا متاسف می‌کند اما قضیه مهمتر از این

اینکه رضا رویگری در این برنامه زنده از واژه بیلاخ به جای لایک استفاده می کند ما را می خنداند یا متاسف می کند اما قضیه مهمتر از اینهاست: فرهنگ بیگانه چه آسان فراگیر می شود...
@matikandastan