دلشوره.. روز اول سفر، زوج جوان موبایل‌ها را در ویلا گذاشتند و رفتند دریا

#داستانک

دلشوره

روز اول سفر، زوج جوان موبایل‌ها را در ویلا گذاشتند و رفتند دریا. به آب زدند و تا ظهر شنا و آب‌تنی کردند. در ساحل ناهار خوردند و تا غروب آفتاب گل گفتند و گل شنیدند. خیلی خوش گذشت. روز رویایی و به یاد ماندنی‌ای بود. وقتی به ویلا برگشتند، هر کدام بیش از پنجاه تماس ناموفق و ده‌ها پیام از مادرشان داشتند.

#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii