یادم هست بچه که بودیم، تنهایی یک جور احساس گذرا بود

یادم هست بچه که بودیم، تنهایی یک جور احساس گذرا بود.
کسی می‌آمد، پیشمان می‌ماند، و ما دیگر تنها نبودیم.

الان اما انگار تبدیل شده به یک نوع سبک زندگی.
کسی می‌آید، پیشمان نمی‌ماند، و ما تنها تر و تنها تر می‌شویم.


#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii