…سرهنگ گفت: جواب مرا ندادی …زن گفت: جواب چی؟.. _کجا رفته بودی؟.. +ایستاده بودیم حرف می‌زدیم

#خواندنی


سرهنگ گفت: جواب مرا ندادی.

زن گفت: جواب چی؟

_کجا رفته بودی؟

+ایستاده بودیم حرف می زدیم. آخه خیلی وقت بود از خونه بیرون نرفته بودم.

_وقتی به هم دروغ بگیم، دیگه باید قبول کنیم که حالمون زاره.

#گابریل_گارسیا_مارکز
کسی به سرهنگ نامه نمی نویسد

@mohsensarkhosh_khatkhatiii