نازنینم!. مقدس‌ترین مریم تنهای دنیا!. حال دلت چطور است؟

نازنینم!
مقدس ترین مریم تنهای دنیا!
حال دلت چطور است؟
نداشته هایت را این بار
به کدامین داشته ی موهوم
پیوند زده ای؟
کدام خیال شِکَرین
تلخی زهر آگین حقیقت را
به کامت لحظه ای شیرین می‌کند؟
در بستر خالی و سردت
دست کدام رویا
گرمیِ روح لطیفت را می‌نوازد،
و تا خرمنِ دِرو شده ی موهایت
می دَوَد؟
خرمنی که به تاراج غم
به چپاول اندوه
به آتش جنون
سوخت.

کاش دنیا این همه مریمِ بی همدم نداشت!
این همه مریم های غمگین
که در غربتِ خالیِ خانه
از بکارت ناجوانمردانه ی احساسشان
مسیح های ناقص الخلقه ی عشق نامِ حسرت نشان
متولد نمی‌شد.


#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii