ما در کنار هم راه می‌رویم، ما با هم حرف می‌زنیم و بلند می‌خندیم

ما در کنار هم راه می رویم، ما با هم حرف می زنیم و بلند می خندیم.
گاهی به پارک و کافی شاپ می رویم و حرفهای احساسی تر می زنیم، از کتابی که جدیدا خوانده ایم، از فیلمی که تازگی دیده ایم، از اتفاقات روز مره دنیا و از احساسات مشترکمان حرف می زنیم.
ما حتی همدیگر را در آغوش می فشاریم و می بوسیم، و دوست می داریم. شاید ازدواج کنیم و بچه دار هم بشویم .
و تمام اینها فقط و فقط برای این است که فراموش کنیم، و دیگر به این حقیقت روشن نیندیشیم که چقدر تنهاییم، که چقدر همه انسانها تنهایند، که هر فردِ انسانی ، دنیایی منحصر به خود و بسته است و هرگز با هیچ نیرویی نمی توان وارد دنیای آدم دیگری شد.



#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii