روپوش سفید.. بعد از هفت ‌سال انتظار، سر قولش بود و از آن‌طرف دنیا برگشت

#داستانک

روپوشِ سفید

بعد از هفت ‌سال انتظار، سر قولش بود و از آن‌طرفِ دنیا برگشت. قرار بود برود و با روپوشِ سفیدِ پزشکی برگردد تا با هم رویاهامان را بسازیم. همیشه عکس‌هایش را که توی دانشگاه یا بیمارستان گرفته بود برایم می‌فرستاد، و من وقتی با روپوش سفید می‌دیدمش چه‌قدر ذوق می‌کردم. هفت سال سخت انتظار کشیده، و با قلبی لبریز از امید و آرزو لحظه‌شماری کرده بودیم.
خبر برگشتنش را که شنیدم مثل دیوانه‌ها شده بودم. سریع خودم را به بیمارستان رساندم. اول اجازه نمی‌دادند بروم پیشش. اما وقتی حالِ نزارم را دیدند، مرا به بخش تصادفات اورژانس بردند. سرتاپا سفید پوش بود. وقتی ملافه‌ی سفید را از روی صورتش کنار زدند، از حال رفتم.


#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii