اینجا تلاشهای ادبیام (شامل داستان کوتاه، داستانک، یادداشت، و پاراگرافهای منتخبِ کتابهایی که میخوانم) را به اشتراک میگذارم. گاهی هم موسیقیای که به دلم مینشیند. همراهیِ شما نعمتی است که شاید باور نکنید چهاندازه برایم عزیز است. @mohsensarkhosh
سخت است میان این همه تن تنها بودن.. اندر حسرت فهم درست این تنها بودن
سخت است میانِ این همه تَن تنها بودن
اندر حسرت فهم درست این تن ها بودن
مکُن عیب گوشه گیریِ ما را ز جهان
خلوت ما بِه زِ میان جمع این ها بودن
جایی که صداقت رنگ حماقت گیرد
آدم صادق را مرگ است بی شک آنجا بودن
وقتی دروغ و حُمُق نُقل مجلس باشد
خِرَدورزی کِی تواند نَقل دهن ها بودن
مردان خدا تندیس شرارت گشتند
ما را عَجَب نیست گریزان از دین خدا بودن
افسوس که ترس از شکم گرسنه ، امروز
یادمان بُرد یادگار قوم آریا بودن
حلقه ی تنگی شده دنیا بر گردنم
سرخوش آن روز و شبِ از این حلقه رها بودن
#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii