من در تنهایی خودم زندگی می‌کنم، تو در تنهایی خودت

#پاراگراف

من در تنهاییِ خودم زندگی می‌کنم، تو در تنهاییِ خودت. آدم‌ها مثل نامه‌ای مرموز درونِ یک بطریِ سربسته، رها شده در امواج بی‌کرانِ اقیانوس، هرکدام در تنهاییِ خودشان زندگی می‌کنند. در دنیای تنهاییِ خودشان می‌خندند و گریه می‌کنند. عاشق می‌شوند و از دوری رنج می‌کشند. گاهی دوتا بطری در دلِ امواج به هم برخورد می‌کنند. اتفاق بسیار نادری است و آدم‌ها با حُسنِ‌نیت اسمش را تفاهم می‌گذارند. اما نباید فریب خورد. کافی است برای ورود به دنیای تنهاییِ‌تان کوچکترین اقدامی صورت‌بگیرد. تفاوتی نمی‌کند این اقدام از سوی شما یا فرد دیگر باشد، اما نتیجه همواره یکسان خواهد بود; درست مانند این‌که بطری بشکند، یا درِ آن باز بشود، شما در اعماق تیره امواج فروخواهید رفت.


#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii