تنها یک بار تو را بوسیدم،. از گرمای دستانت لبم تب خال می‌زند

تنها یک بار تو را بوسیدم،
آن هم بوسه ای کوتاه و خجالت زده از انگشتان دستت.

هنوز وقتی به آن لحظه می اندیشم ،
از گرمای دستانت لبم تب خال می زند.
امان از حالت لب هایت، امان.
بوسیدنی نیستند.



#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii