فروغ جانم سلام. ببخش!. من دلم که خیلی می‌گیرد

فروغ جانم سلام
ببخش!
من دلم که خیلی می‌گیرد
می‌آیم سر به دامان شعرت می‌گذارم.

یادت هست آن روز ها
چقدر نگران بودی
که "چراغهای رابطه تاریک است؟"

حالا نیستی ببینی
دیگر چراغی خاموش نمی‌ماند
هنوز یکی خاموش نشده
دیگری روشن است

اصلا از بس این چراغ روشن و خاموش می‌شود
اگر بودی خیال می‌کردی
هر شب عید و جشن است

نه!
دیگر اینجا کسی چون تو
غمِ چراغِ خاموشِ رابطه را نمی‌خورَد.


#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii