اینجا تلاشهای ادبیام (شامل داستان کوتاه، داستانک، یادداشت، و پاراگرافهای منتخبِ کتابهایی که میخوانم) را به اشتراک میگذارم. گاهی هم موسیقیای که به دلم مینشیند. همراهیِ شما نعمتی است که شاید باور نکنید چهاندازه برایم عزیز است. @mohsensarkhosh
غمگینتر از مردی که بغضی در گلو دارد، مردی است که کسی را ندارد تا آن بغض را با او قسمت کند، و غمگینتر از آن، مردی است که کسی را د
غمگین تر از مردی که بغضی در گلو دارد ، مردی است که کسی را ندارد تا آن بغض را با او قسمت کند ، و غمگین تر از آن ، مردی است که کسی را دارد اما در خلوت اشک می ریزد ، ولی غمگین ترین مرد آن است که می داند دیگر هرگز اشکی نخواهد ریخت . او فقط به یک نقطه ی نا معلوم خیره می شود و . . . خودش می داند و خودش .
#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii