استرس.. امروز قراره واسه اولین بار باهاش ناهار برم بیرون

#داستانک

استرس

امروز قراره واسه اولین بار باهاش ناهار برم بیرون. خیلی استرس دارم. نه واسه این که اولین بارم هست با یک دختر خوشگل و باکلاس قرار ناهار دارم، بیشتر واسه لباسی که می‌خوام بپوشم جوش می‌زنم . آخه انتخاب خیلی سخته بین این همه لباس شیک و گرون قیمت که همه‌اش هم مارک هست و اورجینال.
شاید اون بولیز چهارخونه‌ نایک رو بپوشم با شلوار اسلشِ ست خودش. شاید هم یک تیپ رسمی‌تر بزنم و اون کت اسپرت تک دکمه شیری رنگ رو با شلوار کتون ست کنم. یا شایدم...
فقط خدا کنه بعد از ناهار بتونم زود بپیچونمش و بیام مغازه که تا اوستام نیومده لباس ها رو مرتب کنم و مثل اولش بزارم سر جاش تو طبقه وگرنه...

#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii