تنها تفاوت بعضی از آدم‌ها با حیوان، این است ‌که حرف می‌زنند

تنها تفاوت بعضی از آدم‌ها با حیوان، این است ‌که حرف می‌زنند.
و اغلب وقتی به سخن در می‌آیند با خودت می‌گویی کاش همین تفاوت را هم نداشتند; لااقل نام انسان خدشه‌دار نمی‌شد.

#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii