باید بروم ببینم می‌شود در کتاب‌های علوم دبستان تجدید نظر کرد؛ آنجایی را می‌گویم که یادمان دادند تنفس کار ریه است!

باید بروم ببینم می‌شود در کتاب های علوم دبستان تجدید نظر کرد؛ آنجایی را می‌گویم که یادمان دادند تنفس کار ریه است!
همان جا که می‌گفت: نفس یعنی دَم اش اکسیژن و بازدَم اش دی اکسید کربن.
آخر این روز ها دَم شده دود سیگار و بازدَم آه حسرت.
و این تنفس، دیگر کار ریه نیست، کارِ جگر است.

#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii