چقدر خوب است داشتن کسی که بی هیچ علت مشخص و تعریف شده‌ای حال آدم را خوب می‌کند

چقدر خوب است داشتن کسی که بی هیچ علت مشخص و تعریف شده‌ای حال آدم را خوب می‌کند. نه اینکه کار خاصی بکند یا چیز عجیب غریبی بگوید که هیچ کسِ دیگر نتواند آن کار را بکند و آن چیز را بگوید، اما فقط سلام گفتن اوست که با همه فرق دارد، فقط حرف زدن با اوست که بی‌خود و بی‌جهت حالت را خوب می‌کند.
و امان از روزی که دلیل تمام این دلخوشی‌های بی‌دلیل و بی‌بهانه، تصمیم بگیرد دیگر مهربان نباشد.
تصمیم بگیرد دیگر نباشد. آن‌وقت وای به حال زار دل.


#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii