گفتی خوب فکرهایت را کرده‌ای،. گفتی رفتنت به نفع هر دوی ما است،. گفتی ادامه دادن عین دیوانگی است،

گفتی خوب فکرهایت را کرده ای،
گفتی رفتنت به نفع هر دوی ما است،
گفتی ادامه دادن عین دیوانگی است،
و ندانستی آن کس که وقتی، از لب های خندان تو می‌شنید: "تو دیییییووووونه ای به خدا" تا همیشه دیوانه خواهد ماند؛
فقط شکل دیوانگی کردنش فرق می‌کند.
وقتی بودی ساعت چهار صبح زنگ می‌زد تا صدای خواب آلودت را ضبط کند و فردا وقتی سرِ کلاس هستی برایت بفرستد. و تو در جوابش پیام بدهی

ددددیییییوووووننننهههههه.

حالا که نیستی ساعت چهار صبح همان صدای ضبط شده را برای خودش پخش می‌کند و زار زار اشک می‌ریزد.

نه! خودت را گول نزن. تو دیوانگی ام را درمان نکردی، فقط آن را از شاد ترین حالت ممکن، به غمی تلخ تغییر دادی.

#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii