میلاد مسیح را تبریک گفتن خوب است، اصلا شادی خیلی خوب است. این که کسی بگوید:

میلاد مسیح را تبریک گفتن خوب است، اصلا شادی خیلی خوب است. این که کسی بگوید:
"خب میلاد مسیح به ما چه ربطی دارد؟"
بیانگر دید محدود و گستره ی کوچک نگاهش است؛ اما عزیزان، امروز سالگرد حادثه ی تلخ زلزله بم نیز هست.
در کنار تبریکات و شادباش گفتن های با ربط و بی ربطمان، یادی هم بکنیم از آن همه رنج، و آن همه هم وطنانی که در چند دقیقه رفتند.

روحشان در آرامش باد.🙏❄️


#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatii