اینجا تلاشهای ادبیام (شامل داستان کوتاه، داستانک، یادداشت، و پاراگرافهای منتخبِ کتابهایی که میخوانم) را به اشتراک میگذارم. گاهی هم موسیقیای که به دلم مینشیند. همراهیِ شما نعمتی است که شاید باور نکنید چهاندازه برایم عزیز است. @mohsensarkhosh
میلاد مسیح را تبریک گفتن خوب است، اصلا شادی خیلی خوب است. این که کسی بگوید:
میلاد مسیح را تبریک گفتن خوب است، اصلا شادی خیلی خوب است. این که کسی بگوید:
"خب میلاد مسیح به ما چه ربطی دارد؟"
بیانگر دید محدود و گستره ی کوچک نگاهش است؛ اما عزیزان، امروز سالگرد حادثه ی تلخ زلزله بم نیز هست.
در کنار تبریکات و شادباش گفتن های با ربط و بی ربطمان، یادی هم بکنیم از آن همه رنج، و آن همه هم وطنانی که در چند دقیقه رفتند.
روحشان در آرامش باد.🙏❄️
#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatii