اینجا تلاشهای ادبیام (شامل داستان کوتاه، داستانک، یادداشت، و پاراگرافهای منتخبِ کتابهایی که میخوانم) را به اشتراک میگذارم. گاهی هم موسیقیای که به دلم مینشیند. همراهیِ شما نعمتی است که شاید باور نکنید چهاندازه برایم عزیز است. @mohsensarkhosh
واپسین آدینه سال است. سال پر تشویشی بود و وقایع تلخ زیادی در سینه داشت
#کلام_دوستانه
واپسین آدینه سال است. سال پر تشویشی بود و وقایع تلخ زیادی در سینه داشت. از حادثه قطار و آتشسوزی پلاسکو، و به آتش و خاک و خون کشیده شدن پارههای تن وطن بگیر، تا پرکشیدن بزرگان سینما و تلویزیون و ادبیات و سیاست و ...
امسال خیلی از دست دادیم، اما کاش این از دست دادنها برایمان بهانهای باشد برای بهدست آوردن تجربیات و درسهایی ارزشمند، برای ساختن سالی و عمری نیکو.
در دنیای کوچک شخصی من ولی امسال اتفاقات خوب کم نبود. بزرگترین و زیباترین آنها بدون شک آشنایی و دوستی مجازی با حدود چهارصد نفر همدل و همراه خوب بود که در بازگشتم به آغوش مهربان و بیکران دنیای کلمات، همواره یاورم بودند و با نگاه سرشار از لطف و مهربانیشان زیباترین و قدرتمندترین انگیزهها را برای نوشتن و بهتر نوشتن، برای خواندن و بیشتر آموختن، به من هدیه دادند.
در طول این مدت که با کاغذ خطخطی در کنار هم بودیم، از نظرات شما خوبان بسیار آموختم و تلاش کردم هر روز حرفی تازه برای گفتن داشته باشم. سوژه بعضی از داستانها را شما برایم فرستادید، نقد کردید، نظر دادید، و قابل دانستید که بمانید و بخوانید. از تک تک شما سپاسگزارم و شک نکنید همیشه قدردان این حضور پرمهر و بیتوقعتان هستم.
با امید دوستیهای صمیمیتر، آشناییهای بیشتر، و ارتباطی نزدیکتر در سالی سراسر خوبی و نیکویی برای همه.
پاینده و برقرار باشید.🙏🌾
@mohsensarkhosh_khatkhatiii