چه حس خوبیه از شادی دیگران شاد بودن …خدمت «خانم بهروز‌فخر» گرامی تبریک ویژه عرض می‌کنم بابت چاپ کتابشون، و سپاسگزارم از راهنمایی‌ه

چه حس خوبیه از شادی دیگران شاد بودن.

خدمت "خانم بهروز‌فخر" گرامی تبریک ویژه عرض می‌کنم بابت چاپ کتابشون، و سپاسگزارم از راهنمایی‌ها و همراهی صمیمانه ایشون با کاغذ خط خطی.
@mohsensarkhosh_khatkhatiii