اینجا تلاشهای ادبیام (شامل داستان کوتاه، داستانک، یادداشت، و پاراگرافهای منتخبِ کتابهایی که میخوانم) را به اشتراک میگذارم. گاهی هم موسیقیای که به دلم مینشیند. همراهیِ شما نعمتی است که شاید باور نکنید چهاندازه برایم عزیز است. @mohsensarkhosh
این گوشیهای هوشمند به نظرم گاهی اصلا هوشمند نیستند که هیچ، خیلی هم احمق هستند
این گوشی های هوشمند به نظرم گاهی اصلا هوشمند نیستند که هیچ ، خیلی هم احمق هستند .
خُب وقتی منِ لعنتی هدفونم را وصل می کنم و یک آهنگ ثرش متال را با آخرین وُلومِ ممکن پلی می کنم ، حتما یک مرگم هست . و انقدر یک مرگم هست که بگویم گور پدر گوش هایم . حالا این ابله هی پیام می دهد که گوش دادن به موسیقی با صدای بلند ، کوفت و زهر مار . خب به دَرَک . کار از گوش و حلق گذشته ، این لامصب به ریشه زده .
#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii