این گوشی‌های هوشمند به نظرم گاهی اصلا هوشمند نیستند که هیچ، خیلی هم احمق هستند

این گوشی های هوشمند به نظرم گاهی اصلا هوشمند نیستند که هیچ ، خیلی هم احمق هستند .
خُب وقتی منِ لعنتی هدفونم را وصل می کنم و یک آهنگ ثرش متال را با آخرین وُلومِ ممکن پلی می کنم ، حتما یک مرگم هست . و انقدر یک مرگم هست که بگویم گور پدر گوش هایم . حالا این ابله هی پیام می دهد که گوش دادن به موسیقی با صدای بلند ، کوفت و زهر مار . خب به دَرَک . کار از گوش و حلق گذشته ، این لامصب به ریشه زده .

#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii