+ وای خدای من! خودتی؟

#تک_مضراب

+ وای خدای من ! خودتی ؟
- انگاری که هستم !
+ می دونی چند ساله ندیدمت ؟
- خیلی . خیلی ساله .
+ حالا کجا تو این برف و سرما ! اونم تنها و پیاده ؟
- هیچی . قدم می زنم .
+ هنوزم دیوونه ای .
- معلومه ؟
+ بیا سوار شو ، رو موهات برف نشسته .
- آره . یه چند سالی هست نشسته.

#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii