نبرد سختی بود نابرابر. من سال‌ها پیش این جنگ را باختم. درون سینه‌ام اما هنوز

نبرد سختی بود نابرابر
من سال ها پیش این جنگ را باختم
درون سینه ام اما هنوز
مین خنثی نشده ای
یادگاری مانده.
برای همین هر رهگذر که می آید
زیر گوشش می گویم آرام:
"مراقب باش
پا نگذاری روی قلبم."


#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkatiii