من از «دنیای تو» کم بشوم. می‌شود «دنیای نو».. تو از «دنیای من» کم بشوی

من از " دنیای تو " کم بشوم
می شود " دنیای نو "

تو از " دنیای من " کم بشوی
فقط " من " به جا می‌ماند.

#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii