#داستانک_چند_خطیهیچ وقت نوشابه و چیپس و پفک نمی خورد، می گفت برای سلامتی خیلی مضر است.پیچِ جاده را

#داستانک_چند_خطی

هیچ وقت نوشابه و چیپس و پفک نمی خورد، می گفت برای سلامتی خیلی مضر است.

پیچِ جاده را ندید و مستقیم رفت ته دره، چون حسابی مست بود.

#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii