می‌دانم پای خوبی برای خوشی‌ها نیستم، شاید چون یاد ندارم

می‌دانم پای خوبی برای خوشی ها نیستم، شاید چون یاد ندارم.
اما شانه ی خوب برای ناخوشی ها اگر خواستی برگرد، این یکی را خوب بلدم.


#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii