من نمی‌دانم، نمی‌فهمم چه کسی و چرا گفته «سکوت نشانه رضایت است»؟!

من نمی دانم ، نمی فهمم چه کسی و چرا گفته " سکوت نشانه رضایت است "؟!

چون به چشم خود دیدم اغلب که سکوت ، بلند ترین فریاد شکایت است.

#م_سرخوش
@mohsensarkhos_khatkhatiii