اینجا تلاشهای ادبیام (شامل داستان کوتاه، داستانک، یادداشت، و پاراگرافهای منتخبِ کتابهایی که میخوانم) را به اشتراک میگذارم. گاهی هم موسیقیای که به دلم مینشیند. همراهیِ شما نعمتی است که شاید باور نکنید چهاندازه برایم عزیز است. @mohsensarkhosh
چشم بر هم زدیم و فصل عاشقی گذشت؛. مثل همین پاییز که تا دیروز. پشت پنجرهی اتاقم
چشم بر هم زدیم و فصل عاشقی گذشت؛
مثل همین پاییز که تا دیروز
پشت پنجره ی اتاقم
چسبیده بود به هوا و به درختانِ چنارِ بلندِ پارک
میدانی . . .
سال دیگر باز پاییز خواهد رسید،
باز با نرم بارشش
متن شیشه را هاشور خواهد زد
باز عطرش را رها خواهد کرد
باز موسیقی خش خش
باز دلبری های زرد و نارنجی
سال دیگر شاید تو هم بیایی،
اما . . .
اما اگر پاییز شد و آمدی و دیدی نیستم
نگو بی وفا بود.
من دلم سرد و روحم یخ بندان است
یک وقت دیدی زمستان که تمام شد
منِ یخ بسته تا عمق وجودم
مثل آدم برفی ها آب شدم
تمام شدم.
رفتن تو
این سوزِ بی پیر
این زمستان دلگیر
این آسمان تنگِ خاکستری
تمامم خواهد کرد
میدانم.
#م_سرخوش
@mohsensarkhosh_khatkhatiii